Træningsprogram til romaskine

Din uddannelse til roer starter her!
 

Din guide overalt her på disse informative træningssider er Jill Lancaster som er mester i at instruere roere i brugen af en WaterRower . Det er let at lære hvordan man bruger en romaskine og med Jill’s instruktioner er du direkte på vej til guldet!

Teknikken

Det er helt essentielt, at du har en korrekt kropsholdning imens du roer.

For hvert tag bruger du 84% af din muskelmasse. Alle muskler - fra fingerspidserne der holder om håndtaget til fodballerne som hviler på fodpladen –er i funktion og bidrager alle til hvert tag.
 

Lær teknikken

Øvelser

Med disse 9 øvelser på din romaskine kan du fokusere på at komme i form.

Da roning fordeler den totale belastning over en bred vifte af muskler og resulterer aktiviteten  i en høj kalorieforbrænding kun begrænset af brugerens præstationsniveau.

 

 

 

Udfør øvelserne

Fejl og korrektioner

Identificer og korriger dine fejl med i 10 trin.

Efter at du har trænet og gennemgået vores tutorials kan du her finpudse dine evner ved at identificere og korrigere din teknik, hvor der er basis for forbedring.
HUSK, at perfektionering af dit tag på romaskinen er meget vigtigt for at du får det fulde udbytte af den energi du bruger i hvert træk.

 

Ret fejlene