Træningsprogram til din WaterRower romaskine

Optimer din træning med din WaterRower

Få mere glæde og værdi ud af din romaskine her!
 

Din guide overalt her på disse informative træningssider er Jill Lancaster som er mester i at instruere roere i brugen af en WaterRower.

Det er let at lære hvordan man bruger en romaskine og med Jill’s instruktioner er du direkte på vej til guldet!
 

Ro-teknikken

Det er helt essentielt, at du har en korrekt kropsholdning imens du roer.

For hvert tag bruger du 84% af din muskelmasse.

Dette inkluderer alle muskelgrupper - fra fingerspidserne der holder om håndtaget til fodballerne som hviler på fodpladen –alt er i funktion og bidrager alle til hvert tag i din romaskine.

 

Lær teknikken

Træningsøvelser

Vi har samlet 9 fantastiske øvelser, som du kan benytte på din romaskine. Vi har altså gjort det nemt at komme i form. :)

En af fordelene ved roning er, at den fordeler den totale belastning over en bred vifte af muskler og muskelgrupper. Resultatet af denne træningsform giver en høj kalorieforbrænding, som kun begrænses af brugerens/roerens egen præstationsniveau.

 

 

Udfør øvelserne

Fejl og korrektioner

Identificer og korriger dine fejl gennem 10 trin. Gennemgå vores udførlige tutorials, hvor du kan finpudse dine evner ved at identificere og korrigere din ro-teknik, 
 

HUSK, at perfektionering af dit tag på romaskinen er meget vigtigt for at du får det fulde udbytte af den energi du bruger i hvert træk i din WaterRower

 

Ret fejlene